Sunday, November 8, 2009

Sambutan Hari Lahir Mak Yg ke 54




Entry ni fresh lagi..baru malam tadi kami meraikan Hari Lahir mak bertempat di Pizza Hut Giant. Tarikh Lahir mak pulak sama dengan adik ipar mak iaitu suami kepada adik pompuan mak yg no.6 ke 7 tak ingat aku sebab sumer ada 12 org.Meriah sungguh..maklumla keluarga kami ni besar.Adik beradik mak dengan sepupu2 jer dah penuh corum. Malam tu pulak tak tau kenapa telinga aku sebelah jadi blur..bukan otak je blur..telinga pun boleh..petang tadi masuk air masa mandi..nengok2..sampai berlarutan bila aku guna ubat titik yg dr.bagi masa aku ada masalah telinga dulu. Tak pe ..sabo jer.nanti boleh gi jumpa dr.mintak2 esok ok dah la telinga aku ni..
Ni bukan citer pasal tinga aku..pasal hari lahir mak....kitaorg boleh la masuk pizza ni tapi anak2 aku tak berapa gemar memakannya..selain dari pizza tu yg lain2 dorg makan. Tak kisahla..janji dapat sama2 meraikan..kat bawah ni ada pic2 yg sempat sepupu aku snap..


1 comment:

Daisypath Anniversary tickers