Thursday, May 28, 2009

Tag from bm..












Syarat nak terima award ini:-

1. Pastikan jantina anda perempuan.
2. Copy award dan paste kat blog.
3. Nyatakan 7 sebab kenapa anda bangga jadi perempuan.
4. Pass award ni kat girlfriend anda.

7 sebab kenapa saya bangga jadi wanita:-

1. Boleh melahirkan zuriat
2. Berupaya menahan kesakitan semasa melahirkan
3. Ada cuti bulanan (sama jawapan ngan bm)
4. Ramai wanita di luar sana yang berjaya
5. Boleh membuatkan lelaki cair..hehe..
6. Boleh pakai barang kemas..lelaki tak leh..
7. bangga sebab banyak aksesori dan brgan untuk pompuan..especially baju2 baby/budak pompuan..(bila lah nak dpt anak pompuan..?..insyaallah..

Jadi, saya pass award ni pada:-

1) Keli ....(jawabkan untuk Linda)...hehhe..leh ek keli
2)Kepada sesiapa yang tak dapat award lagi. Rasa macam ramai dah dpt award ni..thanks kat bm ..

3 comments:

  1. ketika Nabi s.a.w hendak wafat Nabi s.a.w telah mengeluarkan tiga kata2 penting iaitu Umatku2, Solat dan yang last An Nisaa'. Di sini saya ingin tekankan bagi golongan An Nisaa. Kerana nabi telah lihat di Neraka paling ramai penghuni ialah golongan An Nisaa' jadi di sini ambil la apa yang di pesan oleh Nabi s.a.w .Usaha wahai golongan An Nisaa' untuk muhasabah diri. Saya sampaikan pesanan ini adalah untuk umat2 Islam di muka bumi ini serta saya mengingatkan diri saya juga kerana saya ada adik perempuan ada kakak ada saudara perempuan. Kata Nabi s.a.w sampaikanlah pesananku walaupun sepotong ayat. Jadi ini pesanan dari Nabi s.a.w. Apabila anda patuh suruhan Allah s.w.t yang disampaikan olah Nabi s.a.w nescaya anda akan selamat hidup di dunia & akhirat InsyaAllah. Sekian dari saya. Yang baik itu datangnya dari Allah s.w.t & yang buruk, terkurang datang dari kelemahan diri saya sendiri. Sekian. Assalammualaikum w.b.t

    ReplyDelete
  2. weiiii jue,mana aku leh jawapkan untuk linda la. nanti salah jawapan aku mcm mana..wakakakaaka

    ReplyDelete
  3. jebat..ko kan lebih memahami linda dari aku kan?..hehehe

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers