Monday, September 17, 2012

Assalamualaikum wbrt... syukur ke hadrat ilahi kita semua masih sempat merasai bulan Ramadhan yg lepas dan setrusnya merayakan Aidilfitri...sepanjang bulan Ramadhan lepas terlalu banyak rintangan dan dugaan dari Allah yg telah pun aku redahi hari ke hari bersama anakanda tercinta.Ramadhan kali ni aku rasa teramat penat dari biasa dan dari Ramadhan yg lalu.Mugkin sebab kali ni aku ada terima tempahan biskut raya dan kek..lebih2 lagi Ramadhan kali ni aku berstatus surirumah,mcm2 keje la nak di buat ..dan kali ni biskut raya semua handmade...suka nak upload gambar2 biskut tersebt..(godek2 kamera ni..jap lagi lehla upload.) Tiba masanya mr hubby balik,kami anak beranak ke KLIA..macam biasala mcm2 ragam dorg ni dalam kereta..lama sgt tunggu abahnya x macam biasa.luqman n umar tido dalam kete.Sronok rasa sebab kali ni mr hubby cuti lama sikit.Dapatlah mluangkan masa lama sikit. Insyaallah kali ni mr Hubby ke Qatar pulak.Semoga my Hubby berjaya di sana. Raya pertama kami ke Kulai Johor dahulu..dapatla berbuka puasa terakhir kat kpg..layan pic la dulu..

No comments:

Post a Comment