Thursday, May 19, 2011

corat coret II

Mengantuk nyer sejak menjak ni..bukan hari ni jer,hari2 pun aku ngantuk bila sampai opis start nak buat keje. Untuk tidak membiarkan syaitan bermain-main dikelopak mata aku..ambik air sembahyg jap..tak de benda urgent aku lari jap ke surau dapat gak solat Dhuha..alhamdulillah..kurg dah ngantuk aku pun menaiplah kat blog tempat aku luahkan perasaan ni..hehe..harap berhasil lah antara makanan rohani aku ni..ye ke?

Macam biasa minggu ke minggu ..berpindah randah dari rumah mak ke rumah sendiri ..dengan aktiviti yg hampir sama hari hari ,apa lagi nak buat..nak beriadah kena tunggu ada adik beradik accompany.kalau tak aku ngan anak2 boring2 naik je la kete ronda2 mana yg boleh..cumanya tak dapat keluar dari kereta.Anak2 boring dalam kereta cari port yg tak hingar bingar dengan org sgt biarkan dorg berlari-lari sana sini..janji x de tempat org jual jajan n mainan..kalau hari2 beliii jer tokey balak pun leh bukak kedai jual pallet (utk arnab) hehe..dalam hati berdoa dorg tak lasak ke merata tempat supaya senang aku handle dorg...

Gambar di bawah ni sesaje je ...survey2 untuk Luqman n Zaifah..fikir2 kalau beli 2 umar pun nak jugak..faham jer la umar tu..apa org ada dia nak jugak..hmmm...fikir2kan budget dulu...












tak pun ..belikan dia yg ni jer la...
sukalah pulak usya2 toys2 sekrg ni..nak bagi anak2 gumbira..tapi kang leka pulak main jer..hmm..cari buku2 lah pulak...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers