Sunday, August 29, 2010

Kesempatan yang ada

Tak lama lagi jer nak Raya..persiapan ala kadar jer tahun ni..alhamdulillah..Allah beri nafas lagi untuk menjalankan ibadah puasa..dan dapat menjalankan aktiviti harian dengan tabah..dalam tabah2 aku ni..kekadang x sabar juga melayan karenah anak2 aku yg makin membesar ..terutama Umar..keaktifannya membuatkan berat badan aku semakin menurun..namun aku bersyukur Allah beri kesihatan.

Cuti nuzul Quran yang lepas sempat jugak la aku shopping baju raya anak berseorangan. Kalut jugak sebab rasanya ni first time aku beli baju raya anak sorg2..tak de en.Nizam aku nak bertanya pendapat...malas nak pikir2..mana sedap mata aku mandang..ada discount..aku ambik jerla..shopping kali ni kat JJ bukit Raja..seawal pagi dah sampai memang la nampak lengang walaupun parking kete dah separuh penuh..alhamdulillah..menepati budget dan masa..segera balik untuk beli barang dapur pula..beli brg dapur kat tempat lain..lagi murah dari JJ.Bayangkan la betapa kudrat ku satu hari ni..paling penting alhamdulillah mak & adik aku sudi tengok2 kan anak2 aku sementara aku pi shopping.

Sabtu tu pulak..projek biskut raya..resepi pilihan jer..dapat 2 ke 3 jenis jadi lah..boleh la bawak kerumah mak & mak mertua sikit..Nak nengok tak kuih apa?
jeng jeng jeng...


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers