Thursday, January 7, 2010

Kebelakangan Ini....

Aku asyik panas baran jer kebelakangan ini..Syaitan dah menguasai aku..Ya Allah tolong..bila aku rasa nak marah..baran cepat2 aku istigfar ambik air sembahyang..tapi kejap jer aku jadi marah balik..kenapakah keadaan ini berlaku keatas diri aku?
sabar...sabar..dan terus sabar Jue..jgn turutkan hati..

Ada sekali aku pukul kaki Umar sebab dia selerakkan bakul bawang aku..pastu dia main baling2 bawang tu merata tempat ..bila aku cakap elok2 dia buat jugak..lama kelamaan aku naik hantu dengan 2 org lagi yg merengek nak itu ini..dalam keadaan aku yg tengah sarat ni..letih yg amat sgt..aku lepaskan geram aku kat dalam stor brg..cara apa?..rahsia.lepas tu release sikit..istigfar lagi duduk pejamkan mata.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers