Thursday, October 1, 2009

Hari Raya 2009 yg meletihkan....

Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog aku yg tak seberapa ni..thanks sudi lawat ke sini. Cerita pasal Raya kali ni memang memenatkan dan rasa tak semangat seperti tahun2 yg lalu. Yer lah dalam keadaan yg masih mabuk2 laut ni..aduhh..nampak makanan favourite di hari raya ni pun macam tak de selera walhal itu lah yg di cari pada setiap hari raya. Aku harap tahap loya aku ni tak lah sampai ke bulan2 yg seterusnya, nanti tak terjaga makan dan pakai hubby dan anak2..lemah2 rasa badan. Tapi masih sempat lah aku masak untuk member yg nak datang kerumah hari selasa lepas. Tetamu yg dtg mestilah dirai. Aku gagahkan diri jugak memasak serba sikit ala kadar...lepas tu siapkan en.nizam kena mintak urut dari aku..hehe...seronok rasanya bila tetamu makan sampai bertambah-tambah...sedap ke mee soto aku tu?..ker memang dorg tengah lapar?...hehe

Lama dah nak update blog ni dengan gambar2 raya yg sempat di ambil tapi tak sempat ..ni pun curi2 masa sementara kerja yg urgent dah separuh selesai. Insyaallah nanti ada masa nak tepek gambar raya. ....

-bersambung-

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers