Thursday, August 6, 2009

Hari Letih sedunia

Assalamualaikum sumer...
Lama rasanya tak jengok blog sendiri dan blog rakan2...sekrg ni terlalu lah banyak keje dan terlalu padatnya masa yg harus aku tumpukan kat kerja..kerja..kerja..sampai nak bertenet cam dulu pun payah..sampaikan time makan aku pun terlajak ....bla bla bla..dah pukul 5 balik keje pun kekadang terlajak..dah la tak leh claim OT..kerja kena settlekan ..aduhhh...letih semua urat sarap..

Cuti 2 hari balik kpg..adik ipar melangsungkan perkahwinan..teramatlah penatnya mana layan anak2 aku yg lasak2..mana menjadi org dapur menyiapkan lauk pengantin ..dan sebagainya..sampai laaa ni masih terasa keletihannya. Lebih2 lagi skang ni terasa tekak ni tak sedap jer..perut mual2..aduhai....kenapa dengan aku ni ??..Ya Allah..bagi lah kekuatan..

Kerja pulak hari ni macam kelam kelibut..dengan urusan bank..beli brg2 pantry, stationery..pastu pi ambik bangla kat klinik..aduhh dah lah pening paler ..ditambah dengan aroma yg bangla2 ni bawak..pitammm aku weyy..Bangla ni pulak macam2 sakit ..kerja tengah menimbun..terkejar sana sini..balik rumah jer masak..kemas2 rumah sikit...baru ambik anak kat rumah mak...bayangkan la...betapa letihnya aku..

ni pun aku dah mula nak lelap..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......bersambung....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers